من آن موجم که آرامش ندارم - اوج
سفارش تبلیغ
"برای رسیدن به اوج نخست باید عمق را کند و کاو کرد"
  • هم طناب ( شنبه 87/9/9 :: ساعت 7:47 عصر)

     

    من آن موجم که آرامش ندارم


    به آسانی سر سازش ندارم


    همیشه در گریز و در گزارم


    نمیمانم به یکجا . بی قرارم


    سفر یعنی من و گستاخی من


    همیشه رفتن و هرگز نماندن


    هزاران ساحل و نادیده دیدن


    به پرسشهای بی پاسخ رسیدن


    من از تبار دریا . از نسل چشمه سارم


    رها تر از رهایی . حصار بی حصارم


    ساحل حصار من نیست . پایان کار من نیست


    همدرد و یار من نیست


    کسی که یار من نیست . در انتظار من نیست


    صدای زنده بودن در خروشم


    به ساحل چون میآیم . خموشم


    به هنگامی که دنیا فکر ما نیست


    برای مرگ هم در خانه جا نیست


    اگر خاموش بشینم روا نیست


    دل از دریا بریدن کار ما نیست


    من از تبار دریا . از نسل چشمه سارم


    رها تر از رهایی . حصار بی حصارم


    ساحل حصار من نیست . پایان کار من نیست


    همدرد و یار من نیست


    کسی که یار من نیست . در انتظار من نیست


    من آن موجم که آرامش ندارم


    به آسانی سر سازش ندارم


    همیشه در گریز و در گزارم


    نمیمانم به یکجا . بی قرارم





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    استفاده بهتر از زمان در سوئد
    کمی خنده
    مرا کسی نزاد.خدا زاد!
    سالگرد زنده یاد حسین قلی خانی
    نجوم
    بهار...
    دوست داریم !!!!
    من می تونم !!!!!
    [عناوین آرشیوشده]